Houston är inte aptrist. Det är vad man gör det till. Det är en stooor stad med långa avstånd men man kan allt ha riktigt trevligt. Speciellt om man bara ska vara där i ett par dagar så kan man allt lyckas. Men man behöver planera sina transporter.
Det beror ju lite på vad man gillar såklart, samt vilka tider det gäller. Men ett besök till The Galleria om man vill se ett gigantiskt mall. Jag tror det är tredje största i Nordamerika, så det är ju hyfsat stort.Har en 10h tranfer dagtid där i juli, vad göra?![]()
Vad har jag missat här? 30k EB-poäng? Tycker att jag följt tråden dagligen, men här har jag missat någotSamma här plus möjligheten att tjäna närmare 30k EB-poäng för en rimlig summa. Återkval till EBD på tre månader är aldrig fel.
SAS har en deal just nu (och hade en ännu billigare deal fram till förra söndagen) på oljelinjen.Vad har jag missat här? 30k EB-poäng? Tycker att jag följt tråden dagligen, men här har jag missat något
Hållet med till 100%. Grymt ställe.Jag kan rekommendera The Flying Saucer i Houston. Grymt stort ölutbud.
(512) Brewing Company i Austin har bra öl också, även om själva bryggeriet inte är så mycket att se.Galveston är sevärt, sedan blir man lite lätt chockad över mängden oljerelaterad verksamhet. Galet.
Här är min lista på bryggerier förresten. Tiderna utgår ifrån Austin under förutsättning att man kör som en biltjuv.
Twisted X Brewery - Twisted X Brewing Company - Tex Mex Beer™ - Austin, TX (Dripping Springs; close to Austin)
Thirsty Planet Brewer – www.thirstyplanet .net (in Austin)
Shiner Brewery - www.shiner .com (1 hour drive)
Real Ale Brewery – www.realalebrewing .com (1 hour drive)
Free Tail Brewing - www.freetailbrewing .com (San Antonio 1.25 hours)
St Arnold’s - www.saintarnold .com (Houston 2 hours)
Franconia Brewing - www.franconiabrewing .com (Dallas 3 hours)