Senaste nytt

EuroBonus 50% off till Houston denna helg

Downtown Houston är skittråkigt. Gatan med alla restauranger osv är samma gata som The Galleria fast ett par miles väster ut. Jag har spenderat en hel del tid i Houston för en sisådär 9 år sen och man kan ha förbaskat kul. Speciellt mycket god mat till en billig peng.

Personligen tyckte jag också Johnson Space Center var dåligt också. Jag hade stora förväntningar och blev otroligt besviken.

Downtown Houston är skittråkigt. Gatan med alla restauranger osv är samma gata som The Galleria fast ett par miles väster ut. Jag har spenderat en hel del tid i Houston för en sisådär 9 år sen och man kan ha förbaskat kul. Speciellt mycket god mat till en billig peng.

Personligen tyckte jag också Johnson Space Center var dåligt också. Jag hade stora förväntningar och blev otroligt besviken.
Mmm. Tror vi var på den där gatan. Åt middag i någon hajpad ombyggd kyrka, det var ointressant.

Samma intryck som du kring JSC. Inte särskilt spännande.

Vad alla är negativa, jag kommer att vara 2 nätter i Houston, åker dit för att få flyga en liten udda inredd maskin som SAS erbjuder på destinationen.
I värsta fall får man vara på hotellet och se på CNN.
Samma här plus möjligheten att tjäna närmare 30k EB-poäng för en rimlig summa. Återkval till EBD på tre månader är aldrig fel.

....även om Houston är aptrist kan man ju alltid hyra bil och åka västerut eller åka till Austin. Lyssna på musik, äta bbq och besöka mikrobryggerier är aldrig fel... :)

Houston är inte aptrist. Det är vad man gör det till. Det är en stooor stad med långa avstånd men man kan allt ha riktigt trevligt. Speciellt om man bara ska vara där i ett par dagar så kan man allt lyckas. Men man behöver planera sina transporter.

Toppen