Senaste nytt

EuroBonus 20 år!

Kanske ska lugna oss lite i gnället, dagen har ju bara börjat.
IT-folk brukar ju gilla att sova länge så de har förmodligen inte hunnit vakna för att trycka på publishknappen som skickar ut alla mail och lägger upp alla kanonerbjudanden på siten :rolleyes:

Förstår inte varför man postar EBG erbjudanden online, hade det inte räckt maila ut & ev visa på mina sidor, och inte irritera alla som inte är EBG. Inte för att erbjudanden som 5000 billigare än normalt är så mycket att hurra för. Men är inte förvånad...!
Tycker det är lite coolt som guld medlem själv då förstås, dessutom tropr jag det är en teaser för att få fler att sträva efter guld status ;).

Oj, snacka om något av ett antiklimax. Halvhyfsade destinationer och bara för EBG. Jag hade tänkt bjuda mor på resa till något varmt ställe.Nåväl, jag får väl bränna en Amex 2-4-1-voucher i stället.

då har du ju inget att förlora, den period som erbjudandet gäller gör ju alla destinationerna olämpliga

Landade nu på Landvetter !
Märktes inget på flyget och inte ord från någon i besättningen om 20 år .

Jag håller med de flesta i den här tråden. Här har de blåst upp förväntningarna hos många EB medlemmar och så kommer detta!? Halva priset till Ängelholm.. Visst de har ju även ATH och BCN fast med en stjärna bakom som säger att det är begränsade platser. Är det obegränsat på de andra? Halva priset till Chicago? Är det inte alltid det i jan-feb? Jag har åkt till ORD för både 10000 och 30000p i Feb. Sist var det drygt 50 pax i ekonomi.

Tacka vet jag AF promotions där är det riktigt trevliga destinationer som erbjuds men där har har inga poäng att tala om och tjejen vägrar ge sina poäng till mig;).

Edit: Visst det har ju varit några tävlingar också där man kan vinna en massa poäng men det är ju ytterst begränsat hur många som vinner :). Jag väntar med spänning på vad fm/em har att erbjuda för jag tror de väntar med det bästa! Eller!?

Last edited:
Eurobonus 20 = Much ado about nothing

Det hela känns väldigt upphaussat men vad blev det eg. några tävlingar avslutade med en FB tävling endast för facebookare
samt några erbjudande + extrapoäng på korten som vi har sett även utan 20-årsfirande.

Visst är ett riktat gulderbjudande något att ha men de kunde ju iaf ha sänkt eco extra.
Själv har jag ju bara EBB så...

Ett alternativ kunde vara att erbjudande riktar sig till folk med många poäng på kontot, dvs har du mer än 100.000 = ett erbjudande 200.000 = lite bättre osv.

Poängmängden är ju en annan typ av status där även vi EBB får vara med och leka :D

Toppen