Men, hmm, det jag inte riktigt förstår här är... Jag har ju också kollat in kampanjen, läst vad som skall hända, följt på nätet, sett erbjudanden och finalen. Varför känner då inte jag mig "lurad" som vissa av er andra? Har jag för lågt ställda krav på utfallet? Jag tror faktiskt inte det Jag, precis som vi andra, vet ju vilken ekonomisk situation SAS har, så jag ser ingen anledning till att de erbjudanden som skall komma måste passa just mina önskemål, dom passar ju faktiskt många andras. Dessutom så fick jag ju se lite festaction i lounge och på flygen igår. Vissa har ju förväntat sig födelsedagskalas på alla flyg, hur skulle det bli arrangerat? För stort och svårt! Vi får uppskatta det lilla och enkla och inte förvänta oss för mycket, påskäggen tycker jag var en glimrande idé-
Om man läser ditt citat nedan så förstår jag inte riktigt hur du menar att DU själv inte var besviken på kampanjen, tyckte att SAS kunde ha gjort bättre ifrån sig osv.?!
RIKTIGT BESVIKEN PÅ SAS!!! Jag loggade in 1 minut i tolv (23:59) för att ta åt mig en resa för två till Shanghai den 5 april med retur den 10 april. Bokningssidan fungerade inte utan bröt ihop.. så jag ringde till Guld-numret samtidigt som jag försökte om och om igen men inget på sidan fungerade. Efter 22 minuter kom jag fram till tjänstemannen på sas som vänligen informerade mig om att han just i samtalet innan bokat sista 20000 poängs platsen den 10.. Jag blir naturligtvis rätt upprörd och förbaskad över detta och argumenterar lite med status och min väntetid samt deras tekniska problem. Mannens försvar blir, "there is only 3-4 seats per flight available for 20000 points".. Kanon!!! Skitbra SAS! Det betyder alltså att totalt handlar det om max 700 platser från Norden under den tid som man kan resa (mars-December). Känner mig rätt lurad och fattar inte varför jag stannade uppe för att boka dessa biljetter.. Kanske dags att byta alliance, sådant här gör mig förbannad!