Det är bara med giltigt senator eller HON kort du kan boka.
Ring Swiss senator kundtjänst +41 848 856 000 då dessa awards INTE publiceras online. Om Du har expertflyer kan du bilda dig uppfattning där det finns minst 4 F lediga att sannolikheten hög för minst en F award.
Jag har lyckats ta med gäst vid ankomst i Senator loungerna på MUC.Har förekommit att arrival lounge låtit även gäst följa med så prova och vässa din artiga tyska![]()
Det bör man ju få enligt Lufthansas egen info, har dock inte gjort det själv ännu men ska snart ta med en gäst i Zürich där Swiss har motsvarande arrivals lounge.Jag har lyckats ta med gäst vid ankomst i Senator loungerna på MUC.![]()
Tror den endast är öppen mellan 06-13Det bör man ju få enligt Lufthansas egen info, har dock inte gjort det själv ännu men ska snart ta med en gäst i Zürich där Swiss har motsvarande arrivals lounge.
Svarar mig själv.Scenario: Resa med Lufthansa med övernattning i München. Senator.
Fråga: Kan jag använda Lounge i München vid ankomst även om nästa flyg föret går på morgonen därpå. Om ja, kan jag gästa en på samma flight?