A
Abbs
Guest
Det är en rea på 25% just nu som slutar imorgon.johan_fbg skrev:Rean? Är det något jag missat?Klicka för att utvidga...
Det är en rea på 25% just nu som slutar imorgon.johan_fbg skrev:Rean? Är det något jag missat?Klicka för att utvidga...
Helgrabatt i Europa på utvalda hotell.johan_fbg skrev:Rean? Är det något jag missat?Klicka för att utvidga...
rsimon skrev:Hilton Zurich Airport, 2 nätterBokat totalpris: 391 CHF (ca 3 600 kr)Hittat på Hotels.com: 339 USDNytt totalpris efter match och rabatt: 248 CHF (ca 2 285 kr)Klicka för att utvidga...
Jag skulle säga det beror på dagsformen hos handläggaren... jag har ej lyckats med detTonton skrev:Nybörjarfråga när det kommer till Hilton BRG, så den rate man hittar som är billigare behöver inte vara i samma valuta som den man har bokat? Det behöver helt enkelt bara vara billigare när man räknar ut priset i relevant valuta (i detta faller CHF)? (Plus alla andra klausuler som ska matcha också såklart)Klicka för att utvidga...
Olika valutor har jag inte testat, men på senaste tiden blir tvärnekad om sidan jag vill matcha mot inte är på engelska! Så skulle också vilja säga att dagsformen hos den som handläggare ditt ärenden är väldigt avgörande.jumbooze skrev:Jag skulle säga det beror på dagsformen hos handläggaren... jag har ej lyckats med detKlicka för att utvidga...
Tonton skrev:Nybörjarfråga när det kommer till Hilton BRG, så den rate man hittar som är billigare behöver inte vara i samma valuta som den man har bokat? Det behöver helt enkelt bara vara billigare när man räknar ut priset i relevant valuta (i detta faller CHF)? (Plus alla andra klausuler som ska matcha också såklart)Klicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Jag har nu fått två matchningar igenom och de var av typen pre-paid, jag har fått besked att de ska skicka checkar då de ej kan återbetala till kortet, ska bli intressant och se hur de går att lösa in...Mattematiken var inte helt lysande men till min favörKlicka för att utvidga...
M@GNÜS skrev:Ska få en check på knappt 100 USD för en claim från San Francisco enligt samma premisser som ovan. Frågan är ju hur mycket det kostar att lösa in denna. Har mailat och frågat om jag kan få någon annan sorts ersättning då checkar knappt existerar i Sverige idag.Klicka för att utvidga...
Hur länge väntade du?M@GNÜS skrev:Fick svar att de satt in 20000 poäng på mitt konto istället för checken som aldrig verkar komma. Om det är bra eller dåligt vet jag inte riktigt, men lättare för mig iallafall än att lösa in en check på 93,67 USD (ger ett värde på ca 4,68 cent per poäng)Klicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Hur länge väntade du?Klicka för att utvidga...
Har varit framgångsrik med liknande claims (dvs där beloppet dragits trots att det är avbokningsbart) hos Hilton men det ska sägas att det då ej varit trip.com utan Agoda och otel.com Vet inte om det spelar in (borde inte göra det).freppa87 skrev:Provade då för första gången att göra en match via telefon men det gick inte vägen. Hittade för Conrad Singapore betydligt lägre pris via Trip.com med samma rumstyp, samma avbokningsvillkor men fick ändå avslag. Anledningen till avslaget var enligt teamet att Trip.com fördebiterar kreditkortet och Conrad Singapore med flexibel avbokning debiterar först på hotellet. Kan inte riktigt se att det skulle vara skäl nog, men gick inte igenom trots att jag bad om att få prata med supervisor. Någon med liknande erfarenhet?Klicka för att utvidga...
MTheC skrev:Har varit framgångsrik med liknande claims (dvs där beloppet dragits trots att det är avbokningsbart) hos Hilton men det ska sägas att det då ej varit trip.com utan Agoda och otel.com Vet inte om det spelar in (borde inte göra det).Klicka för att utvidga...