RollingStone
Medlem
Fick igenom BRG-claim på Hilton Islington. Bokade double guest room, flexible incl breakfast för £191. Booking.com skulle ha £171 så nytt pris hos Hilton efter match och rabatt blev £128.
Jag tror att när man hamnar fel redan från början så får man bara nya tokiga svar.Fick igenom två av tre matchningar, samma pris och de lyckades räkna det olika så det skilde 20usd på de två.
Verkar vara olika utdelning på lotteriet, då mitt matchningpris inte längre finns kvar så görjag ingen sak av det.
Den tredje väntar jag på för att den fick avslag först för de sa att mitt inkl moms pris var högre än deras utan moms??? Tokigt.
Skickade tillbaka med förtydligande så får vi se var det landar... så klart så finns inte mitt matchningspris kvar efter 48h
Japp, är min känsla också. Då slutar de läsa vad man skriver och även om man påpekar det orimliga i deras argument etc. Hoppas det löser sig. Du har väl skärmdumpar att bifoga?Jag tror att när man hamnar fel redan från början så får man bara nya tokiga svar.
Nu säger dem att mitt pris var pretax även om det står included 14% tax. Så nu blir det en ny vända...
Ja, det var det som gjorde att jag efter att ha gått via FT Hilton Rep till slut fick till det.H
Japp, är min känsla också. Då slutar de läsa vad man skriver och även om man påpekar det orimliga i deras argument etc. Hoppas det löser sig. Du har väl skärmdumpar att bifoga?
Det är bara att börja leta!Var Hilton hittat ett förmånligare pris förtäljer inte historien - inte är det på Expedia.co.uk eller Expedia.com i vart fall!![]()