Senaste nytt

Erfarenheter av Hiltons best rate guarantee?

Kräver amoma voucher eller var det samma bs de sa till mig?
Det står i det finstilta att man behöver printa ut bekräftelsen. Osäker på om det är ett krav. Kändes som ett standardsvar som de förmodligen skickar till alla som försöker matcha till Amoma. Är ju med på "svarta listan" i FT-tråden också.

Det står i det finstilta att man behöver printa ut bekräftelsen. Osäker på om det är ett krav. Kändes som ett standardsvar som de förmodligen skickar till alla som försöker matcha till Amoma. Är ju med på "svarta listan" i FT-tråden också.
Aha, ok, om den är svartlistad på FT så skulle jag inte pusha men annars så fick jag samma svar om min claim och det var bara snack och vad jag förstår så är det en referens till deras tidigare regler (lite osäker på om det var fallet).

Då har jag åkt på nej så det rycker om det. Har försökt mot Travelzoo.com och nu tvärvägrar de och påstår att man måste logga in, att raten inte är publik etc. Inget av detta stämmer givetvis och jag har även påtalat att de senaste godkände detta i juni under exakt samma villkor. De vägrar trots att jag har bevisat med skärmdumpar på att man inte behöver logga in varken för att se raten, boka eller något. Det är tvärt nej och de tänker inte svara mer. Jag ger upp! Irriterande till max!

Sådär är det i princip med alla BRG tyvärr. :/
Har haft bättre lycka tidigare. Alla mina BRG har tidigare gått igenom där jag kunnat bevisa att raten faktiskt är publik och öppen att boka för alla. Har fått igenom tre claims tidigare mot Travelzoo.com men denna gång tvärvägrade de och gav ingen vettig förklaring. Tröttsamt! Är för sista veckan i april så har tid att leta och hoppas på bättre priser längre fram.

Så där fick igenom min BRG-claim för DoubleTree by Hilton Hotel New York Times Square West (som nu får svidande kritik för långsamma hissar och pyttesmå rum!) efter påtryckning via DM på Twitter då de inte svarade på min claim efter 50+ timmar. Först fick jag ett nekande svar som via Twitter där de beklagade att de inte godkände något mot Travelzoo.com Påpekade att det var en helt annat ärende och att det har vi lagt ner, denna är via Booking.com Fick svar någon timme senare att den var godkänd och de bad om ursäkt för dröjsmålet och angav tekniska problem som orsak. :D

Grattis @rsimon Men vad menar du med deras nya BPG?

Har fått igenom flera stycken på olika Hiltonhotell i NY där jag hittat lägre priser via Booking.com En del har jag fått bråka för, men har fått igenom dem tillslut. Det verkar som om det varit någon specifik geotag inblandad så jag har fått upp priser som de inte har fått upp när de kollat i USA. Jag har dock fortfarande fått upp priser över 24h senare och mer. Tur jag hade skärmdumpar, men fick bråka en del som sagt var.

Toppen