Tack, som kommunanställd är det tveksamt med koden mao... Men är främst för Europa? Inte USA t.ex?Lite OT, men PR11PN är koden för (oss) offentliganställda. Funkar bäst helger i UK enligt min erfarenhet men kan gå även på annan plats i Europa.
Tack, som kommunanställd är det tveksamt med koden mao... Men är främst för Europa? Inte USA t.ex?
Vid en snabbsökning fick jag inte koden att fungera alls. Den skrivs väl in under corporate account?
Första svaret är ju alltid BS om att den inte matchar kravenTog en rövare och bokade icke avbokningsbar rate på HKG HGI på china summer sale då hotels.com har en billigare rate.
Återkopplar hur det går (håller tummarna).
Och nu har "matchningsraten hos hotels.com" försvunnit...Första svaret är ju alltid BS om att den inte matchar kraven![]()
Jo det gjorde jag men när de svarar inom 24 timmar så godkänner de inte skärmdumparna...@jumbooze Du har inte skärmdumpar på priset? Har fått igenom det lägre när jag skickat in dessa med EXAKT samma villkor som min aktuella bokning hade. Var dock ett bra tag sedan då jag upplever att Hotels.com och Booking.com numera ofta har ändrade avbokningsregler så att datumen diffar med 1 dag vilket gör att du inte kan köra en BRG-claim längre.