Man kan ha open jaw på EB biljett också så att man kan vara lite längre tid på 2 platser.
Japp, det stämmer. Jag flög till Tokyo och hem från Surabaya förra året.
Någon som vet om det gäller även Amex 2-4-1?
Hardvara stol/sang, underhallningssystem osv anser jag vara hogst medel av vad som erbjuds pa first marknaden. LX, CX, NH, EK och SQ anser jag alla ligger fore.
Hmmmm, LX F i A340 måste ha den sämsta och äldsta stolen (den istallerades på 1990-talet) som inte på hästlängder kan mäta sig mot de olika F-stolarna i LH (eftersom alla gamla LH F stolar nu är utbytta).
Hmmmm, LX F i A340 måste ha den sämsta och äldsta stolen (den istallerades på 1990-talet) som inte på hästlängder kan mäta sig mot de olika F-stolarna i LH (eftersom alla gamla LH F stolar nu är utbytta). Underhållningssystemet och TV skärmarna hos LX F i A340 skall vi inte tala om.... Problemet är att LX flyger A340 på alla sina riktiga långväga destinationer: NRT, SIN, HKG, BKK, LAX, SFO & GRU. Mycket trista upplevelser i F på dessa sträckor pga substandard hårdvara - och LX svävar på målet när detta kommer att förändras.
Hmmm det var iaf en nyhet for mig att alla gamla F stolar pa LH var utbytta... Sist jag flog till Detroit (visserligen i C) sa sag stolarna i F ut att vara av modell aldre och det var tva veckor sedan!?
Men som HON har du kanske farskare uppgifter??