palmen
Moderator
Jag satt tydligen på samma rad som honom. Såg det när jag gick av. Var komikernGå bort och fråga.![]()
Jag satt tydligen på samma rad som honom. Såg det när jag gick av. Var komikernGå bort och fråga.![]()
Detta var på Arlanda när vi kommit tillbaka till Stockholm. Planet skulle mig veterligen inte tillbaka till London.Spännande! Kanske bara var SAS men när det närmade sig midnatt var dom jävligt stressade att få komma iväg dels för slot tider men också för crew rest och ankomst till Stockholm. Antar att BA har fler slots att välja mellan.
Vi blev riktigt bra upppassade, lounge personalen kom till och med och serverade nya champagne flaskor när de gamla var slut. Helt klart en hit att vara på terrasen, men vi var inte så många så vi drog inga ögon åt oss tror jag.Låter som att ni hade en trevlig dag. Gick allt enligt plan, var ni väntade eller vart personalen överraskad?
Härligt ser fram emot näst nästa helg!Vi blev riktigt bra upppassade, lounge personalen kom till och med och serverade nya champagne flaskor när de gamla var slut. Helt klart en hit att vara på terrasen, men vi var inte så många så vi drog inga ögon åt oss tror jag.
Det där har jag hört förut (BC-hörna) på tex ARN men aldrig förstått var den är. Någon med karta?Undrar om vi kan få till en BC-hörna där?ungefär som i SAS-loungerna på ARN, CPH, OSL
![]()
Finns inte kvar mig veterligen. Den finns dock i Köpenhamn. Gå upp för trappen och fortsätt bara rakt fram till du kommer till fönstren så har du en soffgrupp med en rollup det står Businessclass på.Det där har jag hört förut (BC-hörna) på tex ARN men aldrig förstått var den är. Någon med karta?![]()