Senaste nytt

En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2017-MAR-11

Spännande! Kanske bara var SAS men när det närmade sig midnatt var dom jävligt stressade att få komma iväg dels för slot tider men också för crew rest och ankomst till Stockholm. Antar att BA har fler slots att välja mellan.
Detta var på Arlanda när vi kommit tillbaka till Stockholm. Planet skulle mig veterligen inte tillbaka till London.

Låter som att ni hade en trevlig dag. Gick allt enligt plan, var ni väntade eller vart personalen överraskad?

Vi blev riktigt bra upppassade, lounge personalen kom till och med och serverade nya champagne flaskor när de gamla var slut. Helt klart en hit att vara på terrasen, men vi var inte så många så vi drog inga ögon åt oss tror jag.
Härligt ser fram emot näst nästa helg!

Nackdelen med terrassen är avsaknad av AC och ligger solen på blir det lite bastu. Kan vara svårt att sitta mer än 8 pers i varje bås, men det ger ju möjlighet till rotation och prata med flera.
Bästa reaktionen var dock när jag beställde in glass och några missat detta på menyn och var gladare än ett helt dagis på julafton :)

Generellt var det inte direkt mycket andra ute på Terrassen men allt ljud försvinner också där vilket kan vara en fördel.

• Gilla
Reactions: EXP
Undrar om vi kan få till en BC-hörna där? :p ungefär som i SAS-loungerna på ARN, CPH, OSL :)

Det där har jag hört förut (BC-hörna) på tex ARN men aldrig förstått var den är. Någon med karta? :)
Finns inte kvar mig veterligen. Den finns dock i Köpenhamn. Gå upp för trappen och fortsätt bara rakt fram till du kommer till fönstren så har du en soffgrupp med en rollup det står Businessclass på.
Tror de försvann i sthlm och Oslo i samband med ombyggnation.

Hahaha ja man blir ju inte guld med att åka billigaste biljetterna till London i alla fall... 10 Tier Points och 446 avioser fick jag för min resa :)

Bara 149 sådana här träffar kvar till man är guld!

Så vi får öka frekvensen på träffarna lite :)

För övrigt vill jag tacka alla för en mycket trevlig dag!

Toppen