Ser fram emot 25e!
011430121 Medlem 11 Mars 2017 #82 Har Boris varit fram och hälsat och bett om ursäkt över sitt beteende ifjol? Hur många är Ni?
RonnieK Medlem 11 Mars 2017 #83 Nu har det varit tyst för länge! Hur var beläggningen på 775? Någon som blev uppgraderad? Hur är beläggningen i Galleries First - är det mycket folk?
Nu har det varit tyst för länge! Hur var beläggningen på 775? Någon som blev uppgraderad? Hur är beläggningen i Galleries First - är det mycket folk?
J jth Medlem 11 Mars 2017 #84 Det var nästan fullt på 775 i ekonomi, men bara några i CE. Tror ingen fick uppgradering? Det är väl halvfullt i galleries first, vi sitter ute på terrassen. Hitintills ingen som kommenterat vår närvaro, vi håller en låg profil (hoppas jag)
Det var nästan fullt på 775 i ekonomi, men bara några i CE. Tror ingen fick uppgradering? Det är väl halvfullt i galleries first, vi sitter ute på terrassen. Hitintills ingen som kommenterat vår närvaro, vi håller en låg profil (hoppas jag)
palmen Moderator 11 Mars 2017 #86 Lite mat har vi fått. Lite bastu ute på terrassen men man stör inga andra. Vi håller låg profil och de sista deltagarna börjar dyka upp nu...
Lite mat har vi fått. Lite bastu ute på terrassen men man stör inga andra. Vi håller låg profil och de sista deltagarna börjar dyka upp nu...
Ricci Medlem 11 Mars 2017 #89 Får vänta tills träffen den 25 mars... Får nöja mig med min Springbank på FCT idag.