Exakt vilken hype är det du syftar på?Efter att ha flugit Emirates till Seychellerna, fyra flighter totalt eftersom man mellanlandar i Dubai, så förstår jag inte hypen med Emirates.
"Än det man vanligtvis hittar"? Kan man vara mera vag i sin formulering?Har det någonsin funnits en hype? Deras Förstaklass är väl det som är bra och likvärdig eller bättre än det man vanligtvis hittar. Ekonomi och Business är boskapstransport hos Emirates.
"Än det man vanligtvis hittar"? Kan man vara mera vag i sin formulering?![]()
Vanligtvis hittar var? EK är IMHO inte nära LH på mjuk service eller groundservice. De är dock före exempelvis BA i luften. Så jo, det skiljer nog en hel del tycker jag iaf....hittar bland andra bolags F-kabiner? Tyckte inte det var så vagt.
Men lilla vän. Jag skulle tro att varenda kotte förstår att det är F som avses då det uttryckligen står det i meningen.Hur bra de olika bolagens kabiner är lägger jag mig inte i och vet jag heller inget om, jag bara menar att jag inte tyckte det var särskilt vagt formulerat, dvs jag förstod vad JPMorgan ville säga. Om han har rätt eller ej: ingen aning.
Kanske är det den hypen som avses? Hur som helst så imponerar den inte på trådskaparen.I mina ögon slår inget annat flygbolag emirates ICE