Aerophobia
Medlem
Det blev alltså inga dubbla poäng?
Nope. Har iofs mailat dem igen. Vi får väl se. Hur som haver är det bara ett stort jävla skämt hela kampanjen att det ska behöva hållas på så här. Jag är ju inte nsam heller, då jag på BC-träffar i Sthlm träffat fler som är drabbade.Det blev alltså inga dubbla poäng?
Skulle jag aldrig göra.Faktiskt väldigt konstigt att du inte får nån hjälp av BC teamet när dealen var ett samarbete. Koppla in jurister?
Faktiskt väldigt konstigt att du inte får nån hjälp av BC teamet när dealen var ett samarbete. Koppla in jurister?
Hade du förväntat dig att detta skulle vara en ideell förening?BC blivit mer kommersiellt sedan 2 års-evenemanget?
Japp, vi har ju levt under "witness protection" sen dess!Hela den här kampanjen är ett sånt jävla skämt. På BC-eventet så lovade Tobias från Emirates att detta skulle ordnas. Allt var ett misstag från Skywards. Detta sa han till mig när jag stod med @NotRyan, @Jan Petterson och @simon_says91. Nu har jag fått mail från dem att jag har fått korrekt antal miles enligt vad som sagts, alltså det som jag rapporterat innan här.
@Martin Björnström , vad tycker ni om detta? Det har varit väldigt tyst från er.
Faktiskt väldigt konstigt att du inte får nån hjälp av BC teamet när dealen var ett samarbete. Koppla in jurister?
Är inte själv drabbad men det känns ju väldigt märkligt att Emirates agerar på det här sättet efter en riktad kampanj. Torde inte målet ha varit att knyta till sig några nya trogna resenärer med hög genomsnittsomsättning som dessutom kan agera ambassadörer? Snacka om fail..
Att BC inte verkar göra något för att rätta till vad dom satt upp och marknadsfört är lika märkligt det.
Det kan jag hålla med om, men är det inte en tydlig utveckling att hela BC blivit mer kommersiellt sedan 2 års-evenemanget?