Senaste nytt

Emirates: Dubbla poäng och 10% rabatt för BusinessClass medlemmar

Har inte hört något. Min andra resa i denna kampanj börjar imorrn. Kommer bli duktig sur om det inte löser sig ganska snabbt, då jag mailade med Emirates innan jag köpte för att höra om Martins detaljer stämmer, vilket jag fick som svar att det gör.

Räknar med att du nu fått poängen samt en ursäkt!?

Har inte hört ett smack. Kom precis hem igår från min andra resa på denna kampanjen, så jag ger dem lite tid. Befinner mig i Düsseldorf nu och ska sen till Reykjavik och Aten, så jag tar nog tag i det om ett par veckor.

Är jag den enda som genomfört några flygningar i denna kampanjen alltså, eller är det fler som inte sett röken av sina poäng? Är det några som har fått sina poäng?

Nope, inte hört ett knyst. Tänkte maila dem på måndag igen om jag inte hört nått innan dess. Då har det gått 2v sen svenska säljkontoret sagt att de ska fixa det. Imponerande kampanj detta...

Det är verkligen märkligt att de inte tagit tag i det! Tror de förlorar mycket på detta.
Du borde få kompensation för att du måste kontakta dem gång efter gång.

Har mailat dem igen, de hade inte hört något från HQ och ska ligga på dem igen. Känns lite som att man dragit igång en kampanj utan att man hade mandat att göra det tycker jag... Jag tror ärligt talat inte jag kommer få några dubbla poäng så som det har beskrivits i denna tråd. Jag har väntat i snart 5 månader på detta och det är rätt uselt faktiskt. 29 juni lovades jag poängen här i denna tråden, 30 juni lovades jag av EK försäljningskontor att det som står här stämmer och det sades: "Det är bara att boka".

Jaja, jag reste ju bra iaf...

Toppen