Det bör ju vara dagens summa minus resultatet av dina plus och minus.Ja det blir ju galet.
Kan man själv se hur mkt man hade i ingående balans? I Excelutdraget ser man ju plus o minus..
Det bör ju vara dagens summa minus resultatet av dina plus och minus.Ja det blir ju galet.
Kan man själv se hur mkt man hade i ingående balans? I Excelutdraget ser man ju plus o minus..
Då är väl det inget problem för dig, om du inte har en arbetsgivare i Sverige är det kanske inte så att SKV tänker driva in några arbetsgivaravgifter, eller?Och jag som inte ens har en arbetsgivare i Sverige att kompensera...
Jag utgår ifrån att SKV kommer presentera dessa siffror åt dig utifall att du blir granskad då det är exakt den siffran som de kommer att få från SAS.Ja det blir ju galet.
Då är väl det inget problem för dig, om du inte har en arbetsgivare i Sverige är det kanske inte så att SKV tänker driva in några arbetsgivaravgifter, eller?
Den smällen får man ju också ta - de ställen jag arbetat på har varit tydliga med att den anställde i sådana fall ska kompensera arbetsgivaren.
Ja det blir ju galet.
Det bör ju vara dagens summa minus resultatet av dina plus och minus.
Du kan hämta ut alla plus/minus poster från SAS Eurobonus sidor senaste 5 åren. Summerar du dom posterna tillbaka till starten på 2017 och tar det minus nuvarande summa på ditt konto får du fram vad du hade 1 januari 2017.Det är ingen översikt från år till år. Det är inte vad som avses med frågan. Har du varit medlem i EuroBonus de senaste 30 åren kan du inte göra en sådan uträkning sett till vad du har för saldo just i denna stund - såvida du inte fört bok själv.
Om du har 800.000p idag och har tjänat 200.000 sedan 2017 och använt 200.000 sedan 2017 så borde saldot ha varit 800.000 2016.Verkligen? Hur ser en sådan ut? Aldrig sett en sådan formulering kopplat till just det, varken i offentlig tjänst eller privat tjänst i Sverige eller utomlands. Det ska gälla ren och skär kriminell handling då, men det är ju något annat.
Mailutskicken från SAS är, så vitt jag vet, det enklaste sättet.
Det är ingen översikt från år till år. Det är inte vad som avses med frågan. Har du varit medlem i EB de senaste 30 åren kan du inte göra en sådan uträkning sett till vad du har för saldo just i denna stund - såvida du inte fört bok själv.
Du kan hämta ut alla plus/minus poster från SAS Eurobonus sidor senaste 5 åren. Summerar du dom posterna tillbaka till starten på 2017 och tar det minus nuvarande summa på ditt konto får du fram vad du hade 1 januari 2017.
Fråga SAS vad för uppgifter de lämnat ut om dig så att du har samma underlag som SKV?Var lat.. Skulle innebära lite sorterande att få bort amex/mc statuspoäng, fixa minus på alla använda poäng etc. Tänkte om det fanns ngnstans klart för att slippa Excelmippla
Man får vänta helt enkelt..