Senaste nytt

Dubbla/Trippla poäng 1 sep - 31 dec

Impendill

Medlem
Jag har bokat innan jag anmälde mig till kampanjen,
Har dock inte bokat via appen.

Är det läge att boka av och om för att få ta del av kampanjen om 3x poängen?
 

Maja

Medlem
Hur bokar man AAA-raten via appen? Det har jag bråkat med Hhonors kundtjänst med de senaste dagarna. Är i Miami just nu och ska boka en natt i Fort Myers och vill givetvis boka via appen men AAA-raten går ej att boka. Dock via hemsidan. Appen tillåter endast en kod på 3 siffror och den svenska koden är 3 siffror + 1 bokstav. Ingen fattar någonting på kundtjänst. Högst irriterande. Kanske någon som sitter med kunskapen här?
 
Hur bokar man AAA-raten via appen? Det har jag bråkat med Hhonors kundtjänst med de senaste dagarna. Är i Miami just nu och ska boka en natt i Fort Myers och vill givetvis boka via appen men AAA-raten går ej att boka. Dock via hemsidan. Appen tillåter endast en kod på 3 siffror och den svenska koden är 3 siffror + 1 bokstav. Ingen fattar någonting på kundtjänst. Högst irriterande. Kanske någon som sitter med kunskapen här?
Du kan ju alltid köra den norska koden istället. De lär väl ändå inte förstå skillnaden på Norge och Sverige...
https://www.naf.no/globalassets/med...scounts--rewards-utloper-31-desember-2016.pdf
 
Toppen