Senaste nytt

Dubbla/Trippla poäng 1 sep - 31 dec

Screen Shot 2016-12-05 at 12.50.16.png

Inga 3 x poängen här va?

Alltså, jag fattar inte detta.

Jag har betalt totalt 10 410 AUD för min vistelse på Hilton Sydney. Konverterat till US dollar så blir det 7729 dollar.
Mina baspoäng blir väl då 7729 x 10 = 77 290?

Jag har bara fått in 68 005.

Det står ju i villkoren att skatter inte räknas, men vart ser jag specificerat hur mycket skatterna är på?

Kalkylatorn på Hiltons hemsida säger ju samma sak.

Screen Shot 2016-12-05 at 13.47.15.png

Gör jag fel?

Jag har inte fått trippla poäng för en enda natt . Extremt irriterande!
Har därför börjat ta skärmdumpar när jag bokar med appen men det ska väl inte behövas??

Modifierar du dina bokningar på något sätt efteråt? Kanske tappar mobilstatus pga något du gör...

Man brukar få ett mail nära inpå övernattningen där man kan klicka på en länk för att få en fri uppgradering.
Det är den ena ändringen jag brukar göra.
Kan det vara så illa att det räcker?

Modifierar du dina bokningar på något sätt efteråt? Kanske tappar mobilstatus pga något du gör...
Jag bokade via appen och blev uppgraderad av hotellets egen bokningsvdelning innan min stay efter en mailkonversation kring eventuella extrakostnader för barn. Nu hävdar Hilton att jag inte bokat denna stay via appen så inga trippla poäng än så länge. Vet inte riktigt hur jag ska bevisa att jag gjort bokningen via appen. Gör ett par försök till via kundtjänst men känns inte som att det kommer lyckas.

Toppen