Inte för bokning via mobilappen som genererar en omgång poäng. Och du bokade via appen?
Modifierar du dina bokningar på något sätt efteråt? Kanske tappar mobilstatus pga något du gör...Jag har inte fått trippla poäng för en enda natt . Extremt irriterande!
Har därför börjat ta skärmdumpar när jag bokar med appen men det ska väl inte behövas??
Modifierar du dina bokningar på något sätt efteråt? Kanske tappar mobilstatus pga något du gör...
Jag bokade via appen och blev uppgraderad av hotellets egen bokningsvdelning innan min stay efter en mailkonversation kring eventuella extrakostnader för barn. Nu hävdar Hilton att jag inte bokat denna stay via appen så inga trippla poäng än så länge. Vet inte riktigt hur jag ska bevisa att jag gjort bokningen via appen. Gör ett par försök till via kundtjänst men känns inte som att det kommer lyckas.Modifierar du dina bokningar på något sätt efteråt? Kanske tappar mobilstatus pga något du gör...