Kan ju vara så att man behöver pengarna innan det?Varför inte bara ladda direkt från SAS MC under dubbelpoängshelgen?
Ja, det skulle väl vara det då. Det är den enda anledningen till att göra så som jag kan se.Kan ju vara så att man behöver pengarna innan det?
Det räknas som ett kortköp som ger poäng, men det ”tar av” kontantuttagsutrymmet som är begränsat per tidsenhet.Räknas fortfarande Revolut tankning som kortköp? Det var en månad sen jag gjorde det senast...
Kan ju vara så att man behöver pengarna innan det?
Exakt. Jag vill använda Curve med något annat kort än SAS MC som underliggande närmaste 2v. Jag skulle kunna använda något av korten som inte ger poäng och sedan flytta under poänghelgen, men om go back in time-flytten av någon anledning misslyckas blir det ju noll poäng istället för dubbla.Ja, det skulle väl vara det då. Det är den enda anledningen till att göra så som jag kan se.
Det som kan misslyckas är ju att köpen inte reggas inom kampanjperioden men du får ju ändå normalt antal poäng.Exakt. Jag vill använda Curve med något annat kort än SAS MC som underliggande närmaste 2v. Jag skulle kunna använda något av korten som inte ger poäng och sedan flytta under poänghelgen, men om go back in time-flytten av någon anledning misslyckas blir det ju noll poäng istället för dubbla.
Är länken unik för varje användare eller kam den delas? Jag har inte fått något mail och hittar inte anmälningssidan.
Fick mail i höstas så vet inte varför jag inte fått nått denna gång.
Och länken som man ska klicka på är inte direkt byggd så att man bara kan byta ut en parameter mot sitt eget kortnummer eller e-postadress;Personligt mail.