Senaste nytt

Dubbla poäng SAS Eurobonus Mastercard 15-17 mars, 2019

Kan ju vara så att man behöver pengarna innan det?
Ja, det skulle väl vara det då. Det är den enda anledningen till att göra så som jag kan se.

Räknas fortfarande Revolut tankning som kortköp? Det var en månad sen jag gjorde det senast...
Det räknas som ett kortköp som ger poäng, men det ”tar av” kontantuttagsutrymmet som är begränsat per tidsenhet.

Kan ju vara så att man behöver pengarna innan det?
Ja, det skulle väl vara det då. Det är den enda anledningen till att göra så som jag kan se.
Exakt. Jag vill använda Curve med något annat kort än SAS MC som underliggande närmaste 2v. Jag skulle kunna använda något av korten som inte ger poäng och sedan flytta under poänghelgen, men om go back in time-flytten av någon anledning misslyckas blir det ju noll poäng istället för dubbla.

Exakt. Jag vill använda Curve med något annat kort än SAS MC som underliggande närmaste 2v. Jag skulle kunna använda något av korten som inte ger poäng och sedan flytta under poänghelgen, men om go back in time-flytten av någon anledning misslyckas blir det ju noll poäng istället för dubbla.
Det som kan misslyckas är ju att köpen inte reggas inom kampanjperioden men du får ju ändå normalt antal poäng.

@andersson.j Du får ju oavsett poäng innan från top-up? Sedan är det ju bara att fylla upp 24k och maxa till framtida behov under helgen. Skulle det mot förmodan fungera med GBIT på söndagen efter maxandet får du se det som en bonus.

Är länken unik för varje användare eller kam den delas? Jag har inte fått något mail och hittar inte anmälningssidan.

Fick mail i höstas så vet inte varför jag inte fått nått denna gång.

Toppen