Senaste nytt

Dubbla poäng på SAS och vissa Wideroe 6 mars - 10 april 2017

Vänder mig till expertisen här då jag är osäker på ett svar jag fått från SAS kundtjänst. Tacksam för input.

Jag ringde kundtjänst då jag inte fått denna kampanj och aldrig någon annan kampanj heller. Misstänker att det skulle kunna vara något tekniskt problem, vilket kundtjänst bekräftade. Jag passade då på att fråga om kampanjen med dubbla poäng eftersom jag inte fått mejlet och handläggaren svarade då att det absolut inte är några problem. Kampanjen gäller även utan anmälan.

Kan detta stämma? Någon annan som ej fått mejlet och fått samma svar av kundtjänst?
 
Vänder mig till expertisen här då jag är osäker på ett svar jag fått från SAS kundtjänst. Tacksam för input.

Jag ringde kundtjänst då jag inte fått denna kampanj och aldrig någon annan kampanj heller. Misstänker att det skulle kunna vara något tekniskt problem, vilket kundtjänst bekräftade. Jag passade då på att fråga om kampanjen med dubbla poäng eftersom jag inte fått mejlet och handläggaren svarade då att det absolut inte är några problem. Kampanjen gäller även utan anmälan.

Kan detta stämma? Någon annan som ej fått mejlet och fått samma svar av kundtjänst?
Det där skulle jag inte lita på. När jag klickade på länken i mitt mail så kom meddelandet upp att jag var anmäld. Utan denna markering i deras databas skulle jag inte tro att det blir några extra extrapoäng.
 
Vänder mig till expertisen här då jag är osäker på ett svar jag fått från SAS kundtjänst. Tacksam för input.

Jag ringde kundtjänst då jag inte fått denna kampanj och aldrig någon annan kampanj heller. Misstänker att det skulle kunna vara något tekniskt problem, vilket kundtjänst bekräftade. Jag passade då på att fråga om kampanjen med dubbla poäng eftersom jag inte fått mejlet och handläggaren svarade då att det absolut inte är några problem. Kampanjen gäller även utan anmälan.

Kan detta stämma? Någon annan som ej fått mejlet och fått samma svar av kundtjänst?

Jag chattade precis med kundtjänst i ett annat ärende och passade på att fråga om detta - de sa då att man måste anmäla sig för att kampanjen ska gälla. Jag frågade också vad "min kompis" som inte fått mailet skulle göra, och då blev svaret att de skulle kontakta dem så skulle de trigga mailet. Så rekommendationen är att kontakta SAS för att få mailet. Men kan vara bra att vänta ett tag till innan man gör det, eftersom mailen går ut i batcher samt beroende på status.
 
Last edited:
Jag chattade precis med kundtjänst i ett annat ärende och passade på att fråga om detta - de sa då att man måste anmäla sig för att kampanjen ska gälla. Jag frågade också vad "min kompis" som inte fått mailet skulle göra, och då blev svaret att de skulle kontakta dem så skulle de trigga mailet. Så rekommendationen är att kontakta SAS för att få mailet. Men kan vara bra att vänta ett tag till innan man gör det, eftersom mailen går ut i batcher samt beroende på status.

Har inte fått mailet (EBG) så jag ringde SAS och enligt deras system så hade mailet till mig gått ut igår kl 14.32. Finns inget varken i inkorg eller spam. Enligt personen jag pratade med så kan dom inte vidarebefodra eller skicka ut ett nytt mail till mig så det blir inga dubbla poäng för mig
 
Jag ringde kundtjänst då jag inte fått denna kampanj och aldrig någon annan kampanj heller. Misstänker att det skulle kunna vara något tekniskt problem, vilket kundtjänst bekräftade. Jag passade då på att fråga om kampanjen med dubbla poäng eftersom jag inte fått mejlet och handläggaren svarade då att det absolut inte är några problem. Kampanjen gäller även utan anmälan.

Kan detta stämma? Någon annan som ej fått mejlet och fått samma svar av kundtjänst?[/QUOTE]

Skulle tro till 99.99 procent att det är helt fel! Varför en länk i mailet annars "anmäl dig här"?
 
Jag ringde kundtjänst då jag inte fått denna kampanj och aldrig någon annan kampanj heller. Misstänker att det skulle kunna vara något tekniskt problem, vilket kundtjänst bekräftade. Jag passade då på att fråga om kampanjen med dubbla poäng eftersom jag inte fått mejlet och handläggaren svarade då att det absolut inte är några problem. Kampanjen gäller även utan anmälan.

Kan detta stämma? Någon annan som ej fått mejlet och fått samma svar av kundtjänst?

Skulle tro till 99.99 procent att det är helt fel! Varför en länk i mailet annars "anmäl dig här"?[/QUOTE]
Instämmer. Be att få det där i skrift istället.
 
Har inte fått mailet (EBG) så jag ringde SAS och enligt deras system så hade mailet till mig gått ut igår kl 14.32. Finns inget varken i inkorg eller spam. Enligt personen jag pratade med så kan dom inte vidarebefodra eller skicka ut ett nytt mail till mig så det blir inga dubbla poäng för mig
Jodå det kan de visst, eller rättare sagt de kan skicka en länk till innehållet i mailet.
En kollega gjorde precis det nämligen. Kundtjänst kunde utan problem skicka länken till mailet, det plingade till i inkorgen medan han fortfarande chattade med kundtjänst och han är nu anmäld.
Så jo det går - stå på dig bara :)
 
Toppen