Jag har fortfarande inte fått något mail och får nästan aldrig det heller. Jag har ringt SAS och kollat att dom har rätt mailadress (vilket dom har) Hamnar inte i något filter heller.. riktigt irriterande.
@blobloblo Hade samma problem att jag inte fick några mail alls från SAS. Läste någonstans (antagligen på BC) att man skulle be SAS ta bort eller uppdatera profilen, minns inte vilket. Gjorde så, och sen har det fungerat smärtfritt. Någon borde väl känna till denna procedur på kundtjänst?
Det är dagen för aktuell flygning sov räknas. Flyger du från USA den 10 april och sen vidare på connection den 11 när du landar i Europa borde det bara vara första flighten över Atlanten som räknas. Får man poäng för något annat är det bara tacka och ta emot och vara tyst om detVad händer om man reser ut 9 april och hem den 11 april, bokat i samma bokning som t/r? Bara dubbla poäng på ena benet? Någon som är EBD får mer än gärna fråga supporten!