Det där skulle jag inte lita på. När jag klickade på länken i mitt mail så kom meddelandet upp att jag var anmäld. Utan denna markering i deras databas skulle jag inte tro att det blir några extra extrapoäng.Vänder mig till expertisen här då jag är osäker på ett svar jag fått från SAS kundtjänst. Tacksam för input.
Jag ringde kundtjänst då jag inte fått denna kampanj och aldrig någon annan kampanj heller. Misstänker att det skulle kunna vara något tekniskt problem, vilket kundtjänst bekräftade. Jag passade då på att fråga om kampanjen med dubbla poäng eftersom jag inte fått mejlet och handläggaren svarade då att det absolut inte är några problem. Kampanjen gäller även utan anmälan.
Kan detta stämma? Någon annan som ej fått mejlet och fått samma svar av kundtjänst?
Vänder mig till expertisen här då jag är osäker på ett svar jag fått från SAS kundtjänst. Tacksam för input.
Jag ringde kundtjänst då jag inte fått denna kampanj och aldrig någon annan kampanj heller. Misstänker att det skulle kunna vara något tekniskt problem, vilket kundtjänst bekräftade. Jag passade då på att fråga om kampanjen med dubbla poäng eftersom jag inte fått mejlet och handläggaren svarade då att det absolut inte är några problem. Kampanjen gäller även utan anmälan.
Kan detta stämma? Någon annan som ej fått mejlet och fått samma svar av kundtjänst?
Jag chattade precis med kundtjänst i ett annat ärende och passade på att fråga om detta - de sa då att man måste anmäla sig för att kampanjen ska gälla. Jag frågade också vad "min kompis" som inte fått mailet skulle göra, och då blev svaret att de skulle kontakta dem så skulle de trigga mailet. Så rekommendationen är att kontakta SAS för att få mailet. Men kan vara bra att vänta ett tag till innan man gör det, eftersom mailen går ut i batcher samt beroende på status.
Jodå det kan de visst, eller rättare sagt de kan skicka en länk till innehållet i mailet.Har inte fått mailet (EBG) så jag ringde SAS och enligt deras system så hade mailet till mig gått ut igår kl 14.32. Finns inget varken i inkorg eller spam. Enligt personen jag pratade med så kan dom inte vidarebefodra eller skicka ut ett nytt mail till mig så det blir inga dubbla poäng för mig
Flyga till Kina och komma tillbaka med vändande plan utan att ansöka kinesiskt visum | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resorFör att använda transit visa måste man vara just i transit mellan två olika länder. I detta fall räknas Hong Kong som eget land och då är flygplatserna innan och efter Peking i olika länder. Om man däremot ankommer från Köpenhamn och sen åker tillbaka dit måste man söka visum.