Brandten
Medlem
[URL='http://aclinkp.flysas.com/sas/dlpFront.jssp?urlParam=1443578043;14894049;14894058']Här är länken[/url] för er som inte fått den.
Verkar inte vara personlig.
Verkar inte vara personlig.
Ännu värre med SAS Plus. 6500 kronor för gårdagens T&R Stockholm (Go nollas ju regelbundet ut på de "heta" avgångarna). Det är därför systemet bör göras om till spendbaserat.Nu börjar de dubbla poängen varje fall ramla in ser jag. Alltid skönt med lite extra, eftersom SAS GO intjäningen inom norden närmast är ett skämt i förhållande till biljettpris tycler jag!
Varför skulle SAS ge mer poäng till de som ändå måste flyga SAS?
Cph?Ännu värre med SAS Plus. 6500 kronor för gårdagens T&R Stockholm (Go nollas ju regelbundet ut på de "heta" avgångarna). Det är därför systemet bör göras om till spendbaserat.
Det är väl den eviga frågan. Ett system som det de har nu är bättre på att ge incitament på marginalen för de som verkligen väljer fritt.Varför skulle SAS ge mer poäng till de som ändå måste flyga SAS?
Ja, inte är det många linjer idag där man "måste" flyga SAS och tur är väl det. Å andra sidan kan man ju kombinera SAS med annat bonusprogram inom Star Alliance i den mån man anser sig få ut mer av det på annat håll, t.ex. bättre fördelar. Det är ju också en risk värd att beakta. Konkurrens på såväl flygvalet som bonusprogramsvalet.På cph-arn måste man ju faktiskt inte flyga sas.
Skapligt många poäng som kommer in från den här kampanjen. Skönt med en kampanj riktad för mitt resande, haha.