Senaste nytt

Dubbla poäng på inrikesresor med SAS i augusti

Hörde av mig till SAS. De har tydligen problem med detta. De skulle åtgärda mina poäng. Sen fick jag mail om att jag fått rätt antal poäng. Dvs 975/650 prr sträcka. SAS go bio. Ska vara det dubbla pga kampanj. Ringde de igen och tyckte att jag skulle maila in. Fortsättningen följer..
Man verkar inte ha lärt sig något sedan julkalender-kampanjen :p

Första inrikes om en vecka, har bara Pro/Probio bokningar sedan i augusti, god tid boka av allt om de inte löser detta. Får bli en rask MR till USA då istället hahaha

Om det nu blir en upprepning av julkalender-debaclet måste man undra hur det står till i teamet som arbetar med EB-kampanjer.

Det är de här gångerna man önskade att det fanns en direkt ingång till någon högre upp i programmet.

Framförallt verkar det som de på kundtjänst inte har vetskap om att kampanjen funnits.
Kundtjänst har extremt låg kunskap om historik. Frågor likt dessa som kommer här är minoritet över typer av ärenden de hanterar.

De flesta jobbar där och svarar bara på samtal, det ser bra ut om man svarar på många samtal. Viktigaste är med andra ord inte att kunderna få rätt info.

Sen finns det ju personer som är guldkorn och har koll på det mesta, men man ska ha tur om man får prata med någon av dessa personer.

Kundtjänst har extremt låg kunskap om historik. Frågor likt dessa som kommer här är minoritet över typer av ärenden de hanterar.

De flesta jobbar där och svarar bara på samtal, det ser bra ut om man svarar på många samtal. Viktigaste är med andra ord inte att kunderna få rätt info.

Sen finns det ju personer som är guldkorn och har koll på det mesta, men man ska ha tur om man får prata med någon av dessa personer.
Vinner jag på lotto vill jag ta jobb på SAS kundtjänst och göra jobbet ordentligt

Toppen