Senaste nytt

Dubbla poäng på inrikesresor med SAS i augusti

4 dagar in på augusti och ännu ingen som sett någraa kampanjpoäng? Spänningen är fortsatt olidlig när förste man ska rapportera att kampanj-poängen faktiskt kommit in.
Blir det automatiskt med x dagars förskjutning mot resedatum eller blir det lika illa som med kampanjen i julkalendern?

Nej, inga kampanjpoäng. Jag har även kontrollräknat ackumulerade poäng , ifall det hade kommit in utan någon synlig transaktion. Men inget

Efterom kampanjlöftet var "poängen registreras automatiskt efter resan är genomförd" antar jag att det nu är dags att börja jaga kundtjänst. Antar att det blir exakt som med julkalendern, först när kundtjänst tvingats regga några hundra ärenden manuellt får de till någon automatik som fungerar i 50% av fallen...

Hörde av mig till SAS. De har tydligen problem med detta. De skulle åtgärda mina poäng. Sen fick jag mail om att jag fått rätt antal poäng. Dvs 975/650 prr sträcka. SAS go bio. Ska vara det dubbla pga kampanj. Ringde de igen och tyckte att jag skulle maila in. Fortsättningen följer..

Toppen