Senaste nytt

Dubbla poäng Med SAS Eurobonus Mastercard 27-29 September 2019

Betalade drygt 30k SEK (fast motsv i €) igår morse. Transaktionen är bokförd när jag kikar i appen och med gårdagens datum. Det står att beloppet är preliminärt enligt en angiven växlingskurs. Lite bekymrad då jag befarar att den ”skarpa” bokföringen av transaktionen riskerar att ske sedan kampanjen har gått ut...

Gordon gillar ju cash ;)

Nejdå, jag har klantat mig bara, jag har relativt låg limit på mitt MC, 5.000kr och glömde att jag skulle betalat den i onsdags, så den blir betald på måndag. Hade dock så det räckte till det nödvändiga. Pizza och cola igår till Fifa 20 premiären .. :)
Jag trodde Gordon G kunde leverera bättre än så när det kommer till spendering ;)

Gordon gillar ju cash ;)

Nejdå, jag har klantat mig bara, jag har relativt låg limit på mitt MC, 5.000kr och glömde att jag skulle betalat den i onsdags, så den blir betald på måndag. Hade dock så det räckte till det nödvändiga. Pizza och cola igår till Fifa 20 premiären .. :)

Haha - jag ska själv ut och köpa NHL20 och FIFA20 nu...Perfekt timing att komma hem till dubblapoänghelg och släpp av båda dessa spelen :)

Måste säga att jag tycker inte nhl 20 blivit så mycket bättre sedan typ 17. Jag kör på ps4. Om du köper på Elgiganten ingår gratis Viaplay i 2 månader för nhl.
Fifa köpte jag på cdon, där ingick 1 månad cmore :)

Slut off topic

Haha - jag ska själv ut och köpa NHL20 och FIFA20 nu...Perfekt timing att komma hem till dubblapoänghelg och släpp av båda dessa spelen :)

Toppen