Senaste nytt

Dubbla poäng Med SAS Eurobonus Mastercard 27-29 September 2019

Såg att nivåerna för SAS MasterCard Premium är 30 Extrapoäng per 100 kr vid köp i svenska kronor, 40 Extrapoäng vid köp i utländsk valuta och 50 Extrapoäng vid köp av flygbiljetter på sas.se.

Någon som har koll poängnivåerna för "basic" kortet SAS MasterCard under den här kampanjen?
Dubbla det vanliga? Är väl dubbelpoäng där också?

10/15/25 -> 20/30/50 vanliga/utländska/SAS.se

Bytte bromsklossar på bilen idag, 11K kostade det, normalt hade jag tagit det på AMEX men idag blev MC.

OT, killen på Bilia sa att efter att jag tyckte att de borde hålla mer än 6000 mil, ”du bor mitt i stan och då sliter man på bromsklossarna”

Om ni har synpunkter på det svaret, PM till mig och säg vad du tycker, då behöver inte @rvarttinen ,@palmen och @Senator flytta trådar, jag är konflikt rädd och vill inte få skäll från dem.

Bytte bromsklossar på bilen idag, 11K kostade det, normalt hade jag tagit det på AMEX men idag blev MC.

OT, killen på Bilia sa att efter att jag tyckte att de borde hålla mer än 6000 mil, ”du bor mitt i stan och då sliter man på bromsklossarna”

Lustigt sammanträffande. Jag var tvungen att byta bromsbelägg+skivor och blästra oken i måndags. Bittert att inte kunna hålla ut till bonustillfället, men när man har små barn är det svårt att motivera för frugan att en av oss kan ta bussen hela veckan för att vi ska vänta med att betala 8k till Mekonomen till slutet av veckan.

Satte över en summa i storleksordningen min skuld + 10k till SAS MC igår fredag i god tid före bryttiden så att beloppet skulle vara tillgängligt på kortet under helgens kampanj. Tidigare har inbetalningar alltid synts vid 22-tiden samma dag på kortet.
Har någon annan råkat ut för att beloppet inte blivit bokfört på kortet efter inbetalning i fredags?

Fru Resenären vet vad jag önskade och vilken dag kortet skall användas:
IMG_20190927_153250763.jpg

Toppen