Senaste nytt

Dubbla poäng Med SAS Eurobonus Mastercard 27-29 September 2019

God morgon! Japp, jakten har börjat. Lyckades nu på morgonen flytta över runt 18 000 kr i inköp till SAS MC med Curve innan en spärr slog in. Får avvakta ngn timme innan jag försöker igen.
Lyckades föra över till strax under 20000 kr, men gick samtidigt att fylla på Revolut efter det. Får vila på hanen någon timma.

Det går inte heller att registrera support ärenden hos curve. Kanske troligare att de har större problem.

Inte kan det vara så många användare på bc att curve inte klarar av det... :)
Jadu , problemet är att man inte vet vart det tar stopp :)
Fick precis igenom en transaktion, sen tog det stopp igen.

Kan inte flytta transaktioner till mitt sas mastercard i curve, står att kortet har gått ut trots att det är några dagar kvar. Har nya kortet hemma så får fixa det senare idag...

Mitt kort har 10/19 som utgångsdatum. Efter mina 9 transaktioner så tänkte jag gå ut och handla och gick medges ej direkt. Är det att detta kort gått ut eller är det något annat spooky? Har ju fått nytt kort, men detta borde väl vara giltigt?

Uppdatering: det fungerade för mig om jag tog bort kortet ur Curve och lade till det igen. Då fick jag gå igenom en sådan där smskodverifiering vid första köpet (hej nya PSD), och efter det fungerar det.UXet för att faktiskt mata in engångskoden är löjligt långsamt och dåligt, men om man har mycket tålamod går det faktiskt att få in kortet...

Såg att nivåerna för SAS MasterCard Premium är 30 Extrapoäng per 100 kr vid köp i svenska kronor, 40 Extrapoäng vid köp i utländsk valuta och 50 Extrapoäng vid köp av flygbiljetter på sas.se.

Någon som har koll poängnivåerna för "basic" kortet SAS MasterCard under den här kampanjen?

Toppen