Vad kundsevice säger och vad som faktiskt gäller är ju som vi vet 2olika saker.
Hilton nätter loggas alltid på det datum man checkar ut.
Har du 2 stays utan att checka ut mellan så räknad de som en stay och då loggas det på utcheckningens datum.
Så har jag haft på samtliga stays jag gjort.
Problemet är ju att Hiltons syatem inte räknar det som att du hade en sista stay 2022.
Vore ju extremt konstigt om de ändrat något som alltid varit.
Tycker naturligtvis det är trist om de säger en sak och något annqt gäller, men då jag har spenderat relativt många nyår på Hilton hotell så hade jag aldrig litat på kundservice att något har ändrats.
Tycler dessutom att Kundservicerepresentanten säger helt emot de terms som var för kampanjen, men det är ju en annan femma.
Hoppas det löser sig oavsett =)
Läs diskussion ovan rörande detta . Jag vet detta men terms va väldigt tydliga att double point kom på 2022 ståt i terms samt bekräftat av hh rep på flyertalk..
Double night credit means one additional, tier qualifying night credit will be awarded for each night stayed in the promo period. Registered Hilton Honors members will receive double night credit for all nights completed in the Promotion Period, regardless of a check-in date before the Promotion Period begins or a check-out date after the Promotion Period ends. Double nights will count towards Hilton Honors members’ 2022 night count and will be eligible for rollover night credit.