Senaste nytt

Dubbel dip Eurobonus & Club Carlson

Jag hade 10 betalda stays i den perioden och fick ändå bara 6000 poäng. De 2 i förra veckan har inte postad till clubcarlson ännu, så det är väl för mycket begärt att tro att man får det där. Så var nöjd med poängen åtminstone :)

Var det några andra begränsningar än just att det skulle vara en paid stay? (minns att cash+points inte räckte, annars hade jag haft några stays till)

Har precis för mig att det inte gällde alla Radisson Blu och Park Inn heller utan bara dem i EMEA regionerna så att säga.Cash+points gällde inte samt givetvis inte heller award stays som det aldrig brukar göra som du med förstår:)
Däremot fick jag EB poäng för en 2for1 helg bokning som vanligt vid dessa typer av kampanjer.

Last edited:
Har precis för mig att det inte gällde alla Radisson Blu och Park Inn heller utan dem i EMEA regionerna så att säga.Cash+points gällde inte samt givetvis inte heller award stays som det aldrig brukar göra som du med förstår:)
Däremot fick jag EB poäng för en 2for1 helg bokning som vanligt vid dessa typer av kampanjer.
Japp, att Cash+Points inte gällde var ungefär det enda jag kommer ihåg :)

Men du har rätt, jag känner igen det där om att vissa hotell inte var med. Undrar hur det var med dem jag bodde på, de flesta paid stays var i Oslo under den perioden... Det är ju lite irriterande att de tar bort reglerna när det stänger, men det skulle kunna förklara saken.

Har inte funkat för mig. Bodde på radisson i Uppsala. Cc skyller på hotellet, hotellet på cc. Ingen verkar kunna lösa problemet. Fler som råkat ut?

Har inte funkat för mig. Bodde på radisson i Uppsala. Cc skyller på hotellet, hotellet på cc. Ingen verkar kunna lösa problemet. Fler som råkat ut?
Jag har fortfarande inte fått alla poäng, men blev ombedd att återkomma efter 8 veckor eftersom det står i dealen att poängen betalas ut efter 6-8 veckor...

Nu har jag fått in ännu mer poäng från denna kampanj. Daterat 12 okt. Så totalt 9000 eurobonuspoäng för mig. Nice.

Fick 4500 poäng igår. Bott på Radisson 3-4ggr under sommaren/hösten men inte någon gång angett mitt EB nummer..

Landade ytterligare 10500 bonuspoäng igår hos mig. Totalt 16500 = 11 stays. Jag hade 12, men vill minnas att det var ett som faktiskt var listat bland de hotell som inte ingick - tyvärr tog de ju bort den listan.

Fick 4500 poäng igår. Bott på Radisson 3-4ggr under sommaren/hösten men inte någon gång angett mitt EB nummer..
Jag vill minnas att man registrerade sitt EB-nummer i samband med promotionen och alltså inte vid varje bokning/stay.

Toppen