Senaste nytt

Dubbel dip Eurobonus & Club Carlson

Jag fick in nästan 9000 Club Carlsson poäng för en natt i Bergen nyligen. Skulle dock hellre vilja ha Eurobonus poäng men man kanske inte kan välja?

Hur som helst så hittade jag den här tråden och registrerade mig (har inte gjort det tidigare) men får följande meddelande:

This Club Carlson account is already registered for this promotion.

Kan det betyda att jag får både och iallafall på något mystiskt vis eller är det tekniskt knas med Club Carlsson nu?

Jag fick in nästan 9000 Club Carlsson poäng för en natt i Bergen nyligen. Skulle dock hellre vilja ha Eurobonus poäng men man kanske inte kan välja?

Hur som helst så hittade jag den här tråden och registrerade mig (har inte gjort det tidigare) men får följande meddelande:

This Club Carlson account is already registered for this promotion.

Kan det betyda att jag får både och iallafall på något mystiskt vis eller är det tekniskt knas med Club Carlsson nu?

Jag räknar med att även få en massa EB-poäng strax. Var även anmäld till triple points.

Landade 6000 poäng idag, så i mitt fall blev det åtminstone 1500 per stay, men inte för alla stays. Jag hade definivit mer än 4 stays under den perioden. Men det är mer än 1.

Fick med mina poäng idag, blev 12000 poäng bara totalt. Kan nog stämma, hade inte så många paid stays under perioden så!:)

Fick 1500. Vet dock inte för vilken av mina 2 stays, jag visade inte Eurobonuskortet nån av gångerna. Kan den ligga sparad på min profil från när jag visade mitt EB-kort vid en stay för 1år sedan?

Toppen