Senaste nytt

Dubbel dip Eurobonus & Club Carlson

8 betalda nätter på 3 månader är ovanligt lite för mig personligen, var bara det jag menade!:)
Jag hade 10 betalda stays i den perioden och fick ändå bara 6000 poäng. De 2 i förra veckan har inte postad till clubcarlson ännu, så det är väl för mycket begärt att tro att man får det där. Så var nöjd med poängen åtminstone :)

Var det några andra begränsningar än just att det skulle vara en paid stay? (minns att cash+points inte räckte, annars hade jag haft några stays till)

Fick in 3000 EB-poäng för två vistelser och det var var jag räknade med. Skulle även fått in 2000 CC-poäng om jag förstått saken rätt, men de verkar inte ha kommit än.

Hade 1) glömt bort den här kampanjen, 2) inte haft några stays i sommar men 3) bokade en övernattning i juni åt en kollega i hans namn men inloggad på mitt konto. Fick visst både CC-poäng med 3X poängen samt 1500 EB-poäng.

Glad överraskning!

Va*&#+$!
Jag kunde inte efterregistrera EB-poäng och Radisson Blu kunde inte hjälpa till eftersom mitt CC nummer låg inlagt... Knas!

Va*&#+$!
Jag kunde inte efterregistrera EB-poäng och Radisson Blu kunde inte hjälpa till eftersom mitt CC nummer låg inlagt... Knas!

Hur menar du? Denna kampanj fick man CC precis som vanligt och EB-poäng utöver detta. Man matade in sitt EB-nummer då man registrerade sig för kampanjen.

Hur menar du? Denna kampanj fick man CC precis som vanligt och EB-poäng utöver detta. Man matade in sitt EB-nummer då man registrerade sig för kampanjen.
Hm ojdå... Jag tänkte att jag kunde få både och när jag bodde där förra veckan. Har inte registrerat för kampanj. Sorry.

Hade 1) glömt bort den här kampanjen, 2) inte haft några stays i sommar men 3) bokade en övernattning i juni åt en kollega i hans namn men inloggad på mitt konto. Fick visst både CC-poäng med 3X poängen samt 1500 EB-poäng.

Glad överraskning!

Hade också glömt denna. fick in 1500 EBpoäng men inga trippla CC. :)

Hur var det med den här, funkade det med cash+points?
jag hade en vanlig stay och fick Eb poäng för den, frugan hade en cash+points och verkar inte ha fått nått på eB kontot ännu i alla fall.

Toppen