Senaste nytt

Dreamlinereländet för Norwegian verkar aldrig ta slut

Agö

Medlem
Gårdagens JFK-ARN har ännu inte lyft.

Ruteinformasjon - Norwegian.no

Skulle alla drabbade få 600 EUR i ersättning så skulle det verkligen kosta DY, men otroligt nog tycks väldigt få av deras resenärer ha koll.
För att inte tala om Oakland-Stockholm. Det blir en lång sommar.

upload_2015-6-13_23-20-27.png


upload_2015-6-13_23-21-3.png
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Johan_G

Medlem
Folk överlag är oerhört medvetslösa resenärer. Jag hörde härom dagen en konversation på jobbet där någon stolt proklamerade att denne hade kommit på Ryanair med fulheten att kräva pengar för att printa boarding cards på flygplatsen och därmed kommit undan ett antal tusenlappar i ful-LCC-avgift. Han var både otroligt arg på FR för deras fulfasoner såväl som omåttligt stolt över sin egen förmåga att genomskåda och undslippa detta. Han har alltså levt under en sten dom senaste 20 åren och totalt missat att FR är den flygburna versionen av irländska asfaltsskojare.

Denne person åker på semester till USA med familjen snart. Jag har hoppat över att fråga med vilket bolag det hela kommer att ske, då han inger litet hopp om att ha lärt sig något av sitt misstag misstänker jag att svaret på den frågan inte hade gynnat mitt blodtryck.
 
DY problemet handlar om att resebyråer säljer paketresor till USA med Norwegian. Folk som är ovana resenärer vågar inte boka och ordna själva utan man går till sin lokala resebyrå och frågar. Man litar sen på vad man får.

Forum och webbsidor som denna kan ju bara medverka till att folk blir upplysta och inspirerade att boka själva. Skitsnack gör det inte.
 
Toppen