Jag har hört att blixtnedslag är mer allvarliga i de nya planen som har delar i komposit. Med ett helt metalliskt skrov så får man en Faradays bur som avleder laddningen, men i skarvarna mot kompositen kan man få skador.
Kolfiber är ledande.
Jag har hört att blixtnedslag är mer allvarliga i de nya planen som har delar i komposit. Med ett helt metalliskt skrov så får man en Faradays bur som avleder laddningen, men i skarvarna mot kompositen kan man få skador.
Nu får man hoppas på att blixtnedslaget inte tas som ursäkt för förseningar för alla flighter det planet gör under den närmaste framtiden...
Tyvärr är inte systemet byggt för förseningar längre än 24 timmar, så det har smugit in sig en del fel.
Förvånar mig inte ett dugg. FR24 är ju knappast skapat för att användas i EU261/2004-reklamationer.Norwegian ställer ofta in flyget och skapar en ny flight dagen efter. Det gör att det blir felaktiga dubletter.
Mmm mysigt! En snabb googling över Pullmanturs B-747: or får håren i nacken att rysa! Genomsnittsålder för bolagets 4 B-747: or är 21 årdvs när Ace of Base fortfarande var det senaste och mobiler vägde ett par kilo
Bra jobbat Norwegian! Ryanair kan bättre till och med!
Mmm mysigt! En snabb googling över Pullmanturs B-747: or får håren i nacken att rysa! Genomsnittsålder för bolagets 4 B-747: or är 21 årdvs när Ace of Base fortfarande var det senaste och mobiler vägde ett par kilo
Bra jobbat Norwegian! Ryanair kan bättre till och med!