Senaste nytt

Dreamlinereländet för Norwegian verkar aldrig ta slut

Det dermed at vælge Norwegian fordi det er direkte, er vidst ikke længere et argument.... Tager hellere 3 timer i Frankfurt/Heathrow/[Indsæt selv anden hub] en formiddag end stop i Winnipeg på obskure tidspunkter.

Om inte Norwegian ordnar en försening så får ju passagerarna rycka in och göra det! ;)

Hoppas det inte var något allt för allvarligt dock! Det krävs ju trots allt ganska ordentliga incidenter för att man ska mellanlanda för att få medicinsk assistans.

Även om det allt som oftast är befogat att driva med Norwegian så känns det minst sagt lite "sådär" när det gäller den här incidenten.

Idag stod det en röd 787:a på ARN när jag kom in. Tyvärr borde det stått två enligt tidtabell, New York-flyget var försenat minst två timmar...

Synd att det inte gick helt bra för Norwegian med nya planen. Samtidigt så är det antagligen en medveten chansning att satsa allt på ett kort och inte samarbeta med någon annan. Det kunde ha gått.

mvh
Ulf

För mig är synd något helt annat.
Här känns det mera som "den som gapar över mycket mister oftast hela stycket".
Tänk att komma till jobbet varje dag och veta att man har flera hundra kunder som är förbannade, och förmodligen inte kommer att återvända till företaget.
Jag tror nog att sommarfesten på Norwegians HK var inställd i år.

Toppen