Agö
Medlem
SAS hade väl lite av samma utmaning under B767 Omnispektaklet, men där verkar man har ersatt en del kunder...
Undertecknad t.ex. Inget knussel, ersättning rakt av från SAS.
SAS hade väl lite av samma utmaning under B767 Omnispektaklet, men där verkar man har ersatt en del kunder...
Vet inte om jag uppfattar detta fel men,
om man marknadsför sig som att man har nya fräscha plan med IFE och möjlighet att köpa mat ombord
och sedan flyger med inhyrt plan utan fungerande IFE och ingen mat till försäljning på 12h longhaul
så är det vilseledande marknadsföring där man inte levererar enligt produktbeskrivning
Men SAS gör väl inte reklam för vilken typ av flygplan de ska flyga med på viss rutt?
Jag säger bara "MD-80", men det kanske var ett speciallfall..![]()
"Passagerare bokade med Norwegian till New York ombedes kontakta utgången för vidare information samt vouchers"
Dagens högtalarutrop på Arlanda...
"Beräknad 21:45" (istället för 17:35) enligt Swedavia.