Senaste nytt

Dreamlinereländet för Norwegian verkar aldrig ta slut

Jag blev riktigt förvånad när jag såg en Norwegian 787 åka runt på ARN idag. Men det visade sig att den var på väg att bli bogserad bort mot DHL så den gick inte av egen maskin...

Då jag gått på en restaurang och fått dåliga erfarenheter, dålig mat eller dålig service, så går jag aldrig dit igen. Går jag till en butik och köper något och servicen är dålig eller dom inte tar hand om mig som kund så gör jag allt för att inte gå dit igen. Om jag haft dåliga erfarenheter av ett flygbolag så försöker jag hitta alternativ så vida jag inte är fast i ett bonusprogram och det är det bolag jag flyger mest med. Men, vad är det som får folk att fortsätta flyga Norwegian då man erfar dålig service och att dom inte tar han dom en som kund. Det skulle jag vilja förstå. Inte kan det väl vara ett lägre pris för att betala (vilket det ju blir då) för att få bli dåligt behandlad är ju ganska illa.

Då jag gått på en restaurang och fått dåliga erfarenheter, dålig mat eller dålig service, så går jag aldrig dit igen. Går jag till en butik och köper något och servicen är dålig eller dom inte tar hand om mig som kund så gör jag allt för att inte gå dit igen. Om jag haft dåliga erfarenheter av ett flygbolag så försöker jag hitta alternativ så vida jag inte är fast i ett bonusprogram och det är det bolag jag flyger mest med. Men, vad är det som får folk att fortsätta flyga Norwegian då man erfar dålig service och att dom inte tar han dom en som kund. Det skulle jag vilja förstå. Inte kan det väl vara ett lägre pris för att betala (vilket det ju blir då) för att få bli dåligt behandlad är ju ganska illa.

Men är det verkligen samma människor som haft problem tidigare som flyger med dem igen? Jag tror hellre att man blåser nya människor på varje flygning.

Inte dax att förpassa den här tråden till papperskorgen? Tycker inte den bidrar till någonting positivt. Alla håller ändå med varandra ;)

Kam bitvis hålla med.

Detta verkar vara den mest aktiva tråden på hela forumet och ger inget nytt utan mest kommentarer om hur dumma alla Norwegian resenärer är.

Skulle inte sakna dn om den låstes.

Är det inte så att en viss typ av resenärer är helt övertygade om att DY är billigast. De kollar inte ens SAS utan möjligtvis typ flygstolen.se. Där får de bekräftat att DY är biligast, sen att det tillkommer massa tillägg är bara charmigt.

Vad som händer när ett flyg blir inställt är det nog tyvärr inte många som reflekterar över innan. Kanske håller på att vända nu i och med allt som skrivs om DY.

Toppen