Johan Gott
Medlem
Nä mina poäng finns ingenstans! Allt är korrekt annars sökte 31 dec. Fick kortet/kontot 1 Jan.
Ok, AMEX brukar se till att man får sina poäng till slut så det borde lösa sig iaf.
Nä mina poäng finns ingenstans! Allt är korrekt annars sökte 31 dec. Fick kortet/kontot 1 Jan.
Samma för mig. Ansökte 31 dec, uppnådde 45.000 kr i spendering runt 20 mars. Inga poäng än. Ringde första gången för två veckor sen och blev lovad att de skulle fixa teknikstrulet som låg bakom. Samma sak idag när jag ringde igen. Börjar misströsta.Nä mina poäng finns ingenstans! Allt är korrekt annars sökte 31 dec. Fick kortet/kontot 1 Jan.
Vill börja poängresan mot en 2-4-1 men får nog bli för 2021...
Kommer såna här erbjudande, 30k extra poäng, upp emellanåt eller var detta en engångsgrej?
Tänkte mer att tror jag får svårt att nå upp i 150k spend detta kalenderår med tanke på omständigheterna.
Poängjakten är redan igång då jag har MC Eurobonus Premium. Tror jag har mer än 100k vid slutet av 2021.
Är faktiskt först nu jag hör talas om 2-4-1 vouchern via detta forumet... Vilken grej man missat.