Avslutade mitt amex classic, månaden efter dök värvningspoängen in. Men jag skulle inte chansa. Ingen säger väl att du kan ha två kort?Jag missade också med någon millimeter. Enligt sammanställningen på min Amex sida kom mina 30 000 poäng in den 31/1 men följde ändå inte med min autosweep den 1/2. Lite synd eftersom dessa 30 000 hade tagit mig över 200 000 poäng i Fly Premium-nivån i februari. I mars ser det lite tuffare ut att nå upp men då har man ju något att kämpa för
Nu blir det till att avsluta detta Classic-kort så frugan kan få bjuda in mig till ett Premiumkort. Det torde väl vara ganska riskfritt att avsluta kortet även om inte autosweepen tagit med alla bonuspoängen in till SAS ännu?
Nej, jag har bestämt mig för att inte chansa. Sitter redan på ett Elite så måste avsluta Classic innan det blir ett Premium.Avslutade mitt amex classic, månaden efter dök värvningspoängen in. Men jag skulle inte chansa. Ingen säger väl att du kan ha två kort?![]()
Hej! Jag kom upp i 45000kr i mitten av mars. Inte fått poängen än. Så ringde idag. De har tydligen tekniska problem, med den här kampanjen. De jobbar på att lösa det!
/Sukhoi
Nä mina poäng finns ingenstans! Allt är korrekt annars sökte 31 dec. Fick kortet/kontot 1 Jan.Ser du dina poäng i AMEX-appen eller när du loggar in på AMEX hemsida? Jag uppnådde också spend-gränsen i mitten på mars och ser mina 30 000 p hos AMEX. Däremot kom de inte med i senaste autosweep till Eurobonuskontot.