Någon som vet om limo-servicen ingår vid köpt biljett när man tar sig från Skåne till Kastrup?
Har du kollat om det finns flyg München-Frankfurt-Sverige? På så sätt kommer du in i terminalen på FrankfurtNu har jag väntat och väntat men just denna dag är det otroligt dåligt med möjligheter i First hem från IAH till någon flygplats i Sverige, och rutten mellan IAH-FRA har det ej släppts något biljett på.
Nu har det dykt upp möjlighet att flyga:
Houston-Charlotte-Munchen-Göteborg
Sista flighten med LH2430 operated med air dolomiti.
Missar jag mycket att boka om då jag ej kommer förbi FCT i Frankfurt?
Jag måste ju ta mig från Göteborg till Linköping, men den kostnaden kan jag leva med.
När jag endå spenderat poängen för att flyga first vill jag ju maximera upplevelsen och 7h i FCL i Munchen torde väll vara ganska trevligt jämfört med den senator lounge jag får köra nu i Frankfurt om inte First släpps på det direktflyget (känns osäkert)
Hur skulle ni göra?
Några råd?
Ja men dåså, då kan det ju vara roligt med variation. Munchen är också bra. Kör på det, kommer bli en riktigt bra resa!Har tyvärr inte några segment kvar då jag flyger från Minneapolis till Houston för en 23h layover där.
Men har förstått att FCL i Munchen är riktigt bra också?
Får ju FCT på vägen dit trots allt!
Har du CRJ-900 eller Embraer upp till Arlanda så har du garanterad biltransfer till flygplanet.Har tyvärr inte några segment kvar då jag flyger från Minneapolis till Houston för en 23h layover där.
Men har förstått att FCL i Munchen är riktigt bra också?
Får ju FCT på vägen dit trots allt!