japp, antar att ni kommer in med Lufthansa F....Måste bara dubbelkolla, visst får vi tillgång till FCT i FRA när vi anländer i F och har 3 timmar innan vi ska vidare med LH till ARN?
japp, antar att ni kommer in med Lufthansa F....Måste bara dubbelkolla, visst får vi tillgång till FCT i FRA när vi anländer i F och har 3 timmar innan vi ska vidare med LH till ARN?
Japp!Måste bara dubbelkolla, visst får vi tillgång till FCT i FRA när vi anländer i F och har 3 timmar innan vi ska vidare med LH till ARN?
Vad är frågan?Sitter ombord LH805 vid gaten på Arlanda på väg till Frankfurt.. Min polare leder 1-0 med bilen han fick mellan Lund och Kastrup
![]()
Själv hade jag kanske alldeles för högt skruvande förväntningar efter sommarens fordon:
![]()
Men såhär står det på min flight nu:
![]()
Med andra ord, jag borde hämtas med bil i kväll![]()
Vad är frågan?
----
Enjoy!
Viktigast är väl att du kan njuta av loungen och inte behöver jobba? punkt ett är väl mindre viktigJa du..två cliffhangers:
1. Blir jag hämtat trots avresa i morgon från München?
2. Kommer vi in i FCL för en middag som utlovat av den dedicerade F-linjen?![]()
Jag kan meddela att det var Senator/kompis 0 - 2 Lufthansa... Ingen hämtning och ingen FCL.. Inte 100% överraskad, men förra gången hade jag inga problem med FCL kvällen innan. Det är nog formellt korrekt att det är enbart samma dag, men ett tysk avsnitt av BBCs "Kleines Deutschland".. Das computer sagt nein![/QUOT
Hur länge är ni kvar i FRA idag? Anländer straxt innan lunch![]()