Ja!Flyger FRA-YYZ om ett tag med LH470 och undrar om det finns pyjamas på dagflygningar.
Tack BC!
Även om 12:10 kanske känns lite tidigt så skulle jag ta den flighten. Att spendera ungefär 5 timmar i FCT går väldigt fortPlanerar en LH F från Frankfurt senare i år med avgång 18:05. Jag vill ansluta med LH från Stockholm och vill såklart ha ett antal timmar i FCT, men LH801 ank. 12:10 känns lite tidigt och LH803 ank. 15:15 lite sent.
Någon som har tips på ankommande LH (via någon annanstans) som skulle passa bättre?
Även om 12:10 kanske känns lite tidigt så skulle jag ta den flighten. Att spendera ungefär 5 timmar i FCT går väldigt fort
Om du ska flyga via någon annan stad så behöver du troligtvis starta tidigare från Stockholm också.
Jag skulle tagit en kvällsflight dagen innan och sovit på valfritt hotell i FrankfurtJag skulle tagit första morgonflighten!
Misstänkte att det var det svaret jag skulle fåÄven om 12:10 kanske känns lite tidigt så skulle jag ta den flighten. Att spendera ungefär 5 timmar i FCT går väldigt fort
Om du ska flyga via någon annan stad så behöver du troligtvis starta tidigare från Stockholm också.