Hmm, denna fråga är kanske besvarad på någon av de 24 sidorna i denna tråd men jag hittade inte svaret via sök så:
Är alla B747-400 retrofit med säng?
//Ghoose
Ja nu ska alla ha nya F.
Sidan 10 ser man hur "snabbt" 13 av 20 blir av med nya F![]()
Om man tittar lite längre ner så skall de ju fasa ut 747-400 så det känns mer som om alla skall göras om till 2-class innan Q4 2015 då de som inte görs om utgårEller tänker jag fel?
Det kan nog stämma. Så lite kalkyler nu då och så plus lite speculation:
Just nu 85% chans för kombo produkten 17/20
Från och med sommaren 2014 kommer produkten försvinner
Så köp nu!![]()
Gus: Måste vara i Muscat måndag för möte. Tisdag inga planer och onsdag är det en fieldtrip som gäller. Vi bor på The Chedi fram till torsdag lunch då vi åker hem via ett stopp i Dubai.
Hur länge är du i Oman? Business eller semester? Bor du på samma hotell tar vi en drink!
Det går tyvärr inte att boka LX F med United MileagePlus. Synd, eftersom det ändå hade kostat lika många miles.Varför inte boka in LX F i så fall? Om man ändå åker på en första klass biljett.
Hur blir det om jag vill shoppa duty free? På Arlanda går det ju inte om man åker inom EU, eller får jag handla på Arlanda eftersom jag dagen efter åker till Dubai eller måste det vara samma dag? Kan jag handla vid ankomst FRA kl. 21 på kvällen? Eller kan jag beställa varorna och hämta ut de i FCT? Jag har även läst att FCT har egen duty free, stämmer detta?Taxi absolut! Ni stannar bokstavligen utanför security check i FTC!
Hur blir det om jag vill shoppa duty free? På Arlanda går det ju inte om man åker inom EU, eller får jag handla på Arlanda eftersom jag dagen efter åker till Dubai eller måste det vara samma dag? Kan jag handla vid ankomst FRA kl. 21 på kvällen? Eller kan jag beställa varorna och hämta ut de i FCT? Jag har även läst att FCT har egen duty free, stämmer detta?