Menar du generellt för F Lufthansa?Brukar det vara blackout på dessa resor i juli?
Ja, jag har tidigare sommar sett att dom inte släppt under 1-3 veckor under juli / augusti.
Menar du generellt för F Lufthansa?Brukar det vara blackout på dessa resor i juli?
Ja precis! Tänkte boka en Lufthansa First i början av juli om det är möjligt, första veckan.Menar du generellt för F Lufthansa?
Ja, jag har tidigare sommar sett att dom inte släppt under 1-3 veckor under juli / augusti.
Jag åkte förra året mitten på juli både ut och hem i LH F, fanns massa tillgänglighet då.Ok, jag har för mig att dom är någon black out / att dom styper biljetter mitten av juli men jag kan minnas fel.
Vad säger ni andra?
Samma åkte till JFK i slutet på Juli. Fanns massa tillgängliga biljetter.Jag åkte förra året mitten på juli både ut och hem i LH F, fanns massa tillgänglighet då.
Jag har åkt ett antal ggr via FCT under de senaste åren. På senare tid (speciellt efter Covid) så har FCT gått ner sig ganska mycket.
Min egen spekulation är att all personal är ny, även kockarna. Maten flera ggr har varit ganska dålig. (Mikrovågsugnarna plingar frekvent i köket). Sist satte jag mig i baren och frågade efter en Martini bianco, vilket dom inte visste vad det var. Mitt resesällskap frågade efter en bra Whisky och fick en Johnny Walker red label.
FCT är unikt (även om det sist var absolut knökfullt), men jag upplever att 'lyxkänslan' inte riktigt infinner sig längre.
Någon annan som instämmer?