Beror väl på hur långt ifrån gaten man är? Eller är det något nytt du syftar på?Rapporter säger att det inte blir limo alls om man har gateparking.
Nej vad menar du nu?Beror väl på hur långt ifrån gaten man är? Eller är det något nytt du syftar på?
Det har jag hört/läst förr (kommer inte ihåg var och när dock).Nej vad menar du nu?
Vet att FCT bara finns i FRA. Syftade på bil rent generellt i MUC/FRA.Det finns ingen FCT i MUC, bara i FRA.
I MUC får du aldrig bil till/från planet vid gateparking.
Mitt svar var att så inte heller är planerat för satelitterminalen.
Men FCT har inget med MUC att göra. Frågan handlade om MUC.Vet att FCT bara finns i FRA. Syftade på bil rent generellt i MUC/FRA.
Ok, vi får se vad som händer... vi lär vilja prova nya MUC FCL.![]()
Så länge du har en dagsaktuell biljett (ankommande eller avgående) i Lufthansa First Class så kommer du in i FCL. För att kunna resa från FCT gäller ovanstående kriterier + en biljett för avresa med Lufthansa gruppen. Dvs du kan flyga CPH-FRA med SAS, och sedan FRA-MUC-HND med Lufthansa.Är kraven att jag måste anlända med Lufthansa (SAS duger ej) och att flyget i förstaklass går samma dygn (inte 24-timmarsperiod eller något annat)?