Exakt vad hände? Ser två bilder med några brödpinnar och sallad. Tog de skålen och ställde tillbaka igen?Osäker på om rätt tråd men råkade ut för det här i FCT i lördags. Personalen tog undan skålen och bad lite lätt om ursäkt. Nåt man bör kontakta LH för?
Den noggranne ser någon form av insekt på fatet.Exakt vad hände? Ser två bilder med några brödpinnar och sallad. Tog de skålen och ställde tillbaka igen?
Inget jag hade skickat in ett klagomål i alla fall.
Det är ju en stor insekt i skålen. Som förmodligen inte är tänkt att ätasExakt vad hände? Ser två bilder med några brödpinnar och sallad. Tog de skålen och ställde tillbaka igen?
Inget jag hade skickat in ett klagomål i alla fall.
Lufthansa kanske tänker att "lite extra protein kan aldrig vara fel!"Den noggranne ser någon form av insekt på fatet.
Jag skulle direkt ha begärt, nej jag skulle aggressivt ha krävt, att slippa betala för mat och dryck;-)
Är det någon som vet bakgrunden varför Lufthansa inte har First Class till Dubai under vinterhalvåret och bara under sommarhalvåret? Är det inte populärare under vintern?
Osäker på om rätt tråd men råkade ut för det här i FCT i lördags. Personalen tog undan skålen och bad lite lätt om ursäkt. Nåt man bör kontakta LH för?