Åk ner till FRA kvällen innan!
Dum fråga: Och det går att boka anslutningsflyget kvällen innan (dygnet innan) på samma award-biljett (AMEX 50%)? Bagaget checkas in hela vägen ändå redan från CPH?
Åk ner till FRA kvällen innan!
Dum fråga: Och det går att boka anslutningsflyget kvällen innan (dygnet innan) på samma award-biljett (AMEX 50%)? Bagaget checkas in hela vägen ändå redan från CPH?
Men då får du inte bil som hämtar dig vid planet, eftersom First-resan är nästa dag.Dum fråga: Och det går att boka anslutningsflyget kvällen innan (dygnet innan) på samma award-biljett (AMEX 50%)? Bagaget checkas in hela vägen ändå redan från CPH?
Ja, så länge stopovern inte blir länge än 24 timmar
Jo ibland. Beror på hur många passagerare i F och HON som behöver bil samtidigt. Händer att man blir hämtad i bil även om flighten är dagen före.Men då får du inte bil som hämtar dig vid planet, eftersom First-resan är nästa dag.
Men då får du inte bil som hämtar dig vid planet, eftersom First-resan är nästa dag.
Jo ibland. Beror på hur många passagerare i F och HON som behöver bil samtidigt. Händer att man blir hämtad i bil även om flighten är dagen före.
Fick det inte senast, vi var 4 ombord som skulle åka First, 3 dagen efter och en samma dag. De kom med minibussen och hämtade han som åkte samma dag medan vi andra 3 fick ta vanliga bussen.Jo ibland. Beror på hur många passagerare i F och HON som behöver bil samtidigt. Händer att man blir hämtad i bil även om flighten är dagen före.
Det styrker ju bara att ibland blir man hämtad om man har flight dagen efter, ibland inte. Ni blev det inte. Tough luck.Fick det inte senast, vi var 4 ombord som skulle åka First, 3 dagen efter och en samma dag. De kom med minibussen och hämtade han som åkte samma dag medan vi andra 3 fick ta vanliga bussen.
Inget styrker att man blir hämtad dagen innan i mina upplevelser, snarare tvärtom. Antar att någon upplevt det motsatta men det som oftast rapporterats på forumet är att man inte blir hämtad dagen innan.Det styrker ju bara att ibland blir man hämtad om man har flight dagen efter, ibland inte. Ni blev det inte. Tough luck.![]()
Du behöver inte missförstå med flit. Din upplevelse styrker att man inte blir upphämtad. Min och andras styrker att man blir det. Dvs, min ursprungliga kommentar att man blir hämtad ibland är högst giltig.Inget styrker att man blir hämtad dagen innan i mina upplevelser, snarare tvärtom. Antar att någon upplevt det motsatta men det som oftast rapporterats på forumet är att man inte blir hämtad dagen innan.