Cristoffer Cedergren
Medlem
Grejen med FCT på FRA är väl bilfärden?Jag tycker att maten är jämförbar i MUC o FRA. Bästa matupplevelsen fick jag dock i MUC då jag serverades en helt utsökt kalventrecote. Vinerna är också bra mycket bättre i MUC.
Grejen med FCT på FRA är väl bilfärden?Jag tycker att maten är jämförbar i MUC o FRA. Bästa matupplevelsen fick jag dock i MUC då jag serverades en helt utsökt kalventrecote. Vinerna är också bra mycket bättre i MUC.
Jo men frågan gällde om den var någon skillnad i kvalite på maten.Grejen med FCT på FRA är väl bilfärden?
Finns året om utan problem, i juni och juli i år har de dock strösslat med platser. Har lufthansa kvar F till Kanada?Ni som har koll, när brukar man lättare kunna hitta F awards med Lufthansa till USA/Kanada kring maj eller juli, eller är det bara så att det varierar rejält utan någon direkt säsongsbetoning över hela året?
Har för mig att de har tagit bort F till Kanada. Någon får rätta mig om jag har fel...Finns året om utan problem, i juni och juli i år har de dock strösslat med platser. Har lufthansa kvar F till Kanada?
Ja, och cigarrloungen!Grejen med FCT på FRA är väl bilfärden?
Frågar var egentligen rätt generellt menad. Jag har besökt FCT en gång för några år sedan och undrade egentligen om det var "illa" att jag endast kanske kan besökta FCL i München vid min nästa F-resa.Jo men frågan gällde om den var någon skillnad i kvalite på maten.
Finns året om utan problem, i juni och juli i år har de dock strösslat med platser. Har lufthansa kvar F till Kanada?
Har för mig att de har tagit bort F till Kanada. Någon får rätta mig om jag har fel...
Hade gärna sett F dit, då vi har goda vänner där = bra kombination!
Kan så vara. För det är just Montréal jag tittat efter. Men då från FRA.Kanske bara är från FRA de tagit bort F i så fall.