Intressant! Jag troode Lufthansa "bara" serverade från vagn/skål? Har du möjligtvis en bild?Egen burk med Caviar!
Mmm...caviar
Intressant! Jag troode Lufthansa "bara" serverade från vagn/skål? Har du möjligtvis en bild?Egen burk med Caviar!
Beror väl på hur många man är ombord? Går tydligen att få hela burken. Ping @simon_says91Intressant! Jag troode Lufthansa "bara" serverade från vagn/skål? Har du möjligtvis en bild?
Mmm...caviar![]()
På så vis. Vilken burk är det då? Har dom en stor burk med godiset, eller skrapar dom ur en massa av dom vanliga "portionsburkarna" när dom serverar ur skålen?Beror väl på hur många man är ombord? Går tydligen att få hela burken. Ping @simon_says91
En hyfsat stor burk.På så vis. Vilken burk är det då? Har dom en stor burk med godiset, eller skrapar dom ur en massa av dom vanliga "portionsburkarna" när dom serverar ur skålen?
Detta är av STORT intresse, på riktigt, jag jobbar på en liten caviar-rapport![]()
Kan bli käbbel. Det är inte ett solklart fall där access är OK. Enligt personalen i FCT när jag var där senast så är det ingen fara alls med FCT-access om man ankommer FRA med LH F, men tydligen blir det knasigt om man ankommer MUC.visst kommer man in i FCT efter det i Frankfurt
Bil om du får apron.Är det bil till planet från muc eller är det bara från FCT man får det? (ska väl gå att få från en av FCL loungerna på FRA om jag kommer ihåg rätt).
Vi fick gå från FCL i MUC och vi hade gate 47/48 som är dom sista dvs längst bort...Är det bil till planet från muc eller är det bara från FCT man får det? (ska väl gå att få från en av FCL loungerna på FRA om jag kommer ihåg rätt).
Vi fick gå från FCL i MUC och vi hade gate 47/48 som är dom sista dvs längst bort...